030909 och jag ska försöka bryta mönstret.

Jag är så glad över att jag har så fina vänner.
Jag är så glad över att jag har så bra föräldrar.
Jag är så glad över att jag är en frisk människa.
Jag är så glad över att jag vill människor väl.
Jag är så glad över att jag forfarande vill tro det bästa om folk.
Jag är så glad över att jag kan vara lite naiv.
Jag är så glad över att det tar ett tag att lära känna mig.
Jag är så glad över att jag lever i Sverige.
Jag är så glad över att jag oftast försöker göra det rätta.

Jag är så glad över att jag är den jag är.


Men jag måste sluta:

1. att vara så rädd för att misslyckas, och våga satsa lite ibland.
2. att få ångest över småsaker.

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV;

Ja, det var så mysigt! :'( Och visst kan man göra det, men det är fortfarande inte samma sak när man har gått "skilda vägar"... suck. <3

2009-09-03 @ 22:38:29
URL: http://mlisback.blogg.se/
Postat av: Emelie

"Jag är beredd att inte hålla Om vänskap grejset! Jag orkar inte skriva någon lång argumenterande text, men tänker man efter så tror jag man kommer fram till att det inte är så."



Vad menar du? Antar att du menar att du inte håller MED om vad jag skrev, men vad kommer man fram till om man tänker efter? Sorry óm jag är lite slow, men vill bara fatta din kommentar! :>



2009-09-27 @ 12:56:53
URL: http://mlisback.blogg.se/
Postat av: I Z Z A

sv; taaack igen, söta, underbara, älskade, hedds!! :D ÄLSKAAAAR DEJ MED!! MASSOR MASSOR MASSOR!!! :D ÅH <333

2009-09-27 @ 13:15:43
URL: http://izzzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0