Ett nästan helt höstlov.

Tidigt 29:e oktober:


00.02

Mitt rum är fullt av rökdoft och av någon anledning gillar jag det. Det kan låta
lustigt och till och med lite äckligt, men jag har alltid dragits till saker som är smutsigt
och lite trasigt. Jag stickar, lyssnar på låten duett av kent och funderar på att skriva ett
sådant där riktigt brev med frimärken.




Men isåfall måste jag skriva något riktigt fint.

00.41

Jag och pappa sitter och grillar marsmellows. Pappa är lite berusad och berättar om anekdoter
ifrån sin usa-luff 85. Även om många delar låter väldigt jobbiga, så får jag en otrolig lust att göra
något liknande själv. Trots att tiden är förändrad. Pappa pratar också om politik som får min framtidstro
att minska. Jag berättar om känslor som jag i vanliga fall håller inom mig. Av någon anledning har jag
mycket lättare att öppna mig för folk som är lite berusade, eftersom det känns som om de inte granskar mig
lika kritiskt då. Patetiskt, jag vet.

Senare tar jag ner min häst affish, och ersätter den med gamla vykort. Några har jag köpt second hand, och
några är hämtade ur pappas minnes kista.






En annan kväll:

Izabelle kommer lite halvt oplanerat hem till mig. Vi är hemma hos mig ett tag, men när mamma gått och lagt
sig smyger vi ut i kylan för att ta en promenad. Halvvägs stannar vi för att ta några bilder. Eftersom jag inte fotograferat på ett tag, börjar jag med att experimentera litegrann:





Sen tar vi fina bilder på oss. (Fotograferat ifrån självutlösare, Izanelles kamera. Jag står för redigeringen)



(förlåt för cp-poser)



27:e November:

Allt ska bli så komplicerat jämt. Jag och Izabelle planerar att se på bio och bjuder med Stina m.m. Det slutar med att jag sover över hos Stina, utan Izabelle. Jaja, VASKAMANGÖRA? (Känt citat från Ana ifrån min prao)





Jag, Stina & Emelie hade det dock väldigt mysigt. Vi såg på desperate housewives, åt godis
och pratade en massa, precis som vanligt.



I övrigt:

Så känns allting väldigt bra. Jag har fått tillbaks mina nätter och sitter uppe till ungefär 4 nästan varje
natt. Jag har också svimmat för första gången i mitt liv.

Idag ska jag kolla på sktäckfilm med några vänner.

Glad Halloween!

/Hedda

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: tack så jättemycket! :) usch ja.. jag har oxå sovit jättedåligt inatt.. :/

2009-11-02 @ 07:15:11
URL: http://melissablogg.devote.se
Postat av: I Z Z A

fiiiiina bilder hedda! <3

och fint att det står Izanelle :D HIHIHIHI! :D PUSSSS <3

2009-11-02 @ 23:37:10
URL: http://izzzas.blogg.se/
Postat av: Carita

svar - åh, jo, det är det apselut!! ;* TJENIXEN SNYGGVE. :D

2009-11-03 @ 21:54:08
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, men din pappa är ju också en av mina käresta! ;O<3

Tack tack, du är en minst lika söt drullputte du med !! ;><33

2009-11-04 @ 22:46:41
URL: http://mlisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0