Allt handlar om att inte tänka för mycket. På fel saker, alltså.

De senaste veckorna på sommaren har faktiskt varit riktigt bra. Det är verkligen trevligt att bara vara hemma, om vännerna också är hemma, de vill säga. För när jag är omringad av de personerna jag älskar känns allt riktigt bra. Jag vet inte om det är för att de smittar av sig med sin fina aura, eller om det handlar om att jag inte tänker så mycket på samma sett när jag är med dem. Jag antar att det är en kombination.

På tal om att inte tänka så mycket, så är det nog det jag inte gör, och de är nog därförinte nätterna slukar mig inifrån som de brukar göra ibland. Det ända jag behöver är en och en annan mardrömsnatt, sen blir de resterande ganska fina, faktiskt. Jag tror världen blir lite vad man gör den till - Min värld snurrar runt mig, och väljer jag att se den på ett positivt sätt, så är det väl lite det den blir. Positiv alltså.

Fast att säga att jag inte tänkt så mycket den senaste tiden skulle nog vara att ljuga, för tänkt, det har jag faktiskt gjort. Fast på rätt saker, liksom.

I lördags hade jag faktiskt det ganska kul på UM:träffen. För er som inte vet, så har jag variten UM:nörd de senaste 2-3 månaderna. Och då kändes det kul att gå på en träff, och träffa lite andra nördar.

Eftersom jag inte har fotograferat någonting sen de senaste bilderna, så får ni se lite oskarpa bilder (körde med auto hela kvällen såatteh) ifrån träffen.

Orkar inte ladda upp bild på en massa randoms som jag inte ens pratade med!




Variabel, snygga och snälla Tobias, tÿffa och snälla Erik och My dreams are here i bakgrunden!





Pica!



Imoon, erik, och underbarnet (typ jens) som typ vart lite kär i Issi eller något!



Emery vill inte vara med på bild but she ain't got no choice! Schism gömmer sig bakom
Emery också, haha!



Erbjöd Tobias en plats på min filt, sen satt, och låg, vi och sjöng lite i kör till Bob Dylan, Band of horses, Bright Eyes och
Håkan hellström. Bra musiksmak hade han iallafall. Vi pratade lite också om saker Issi kallade "djupa". Hehe. Dock var vi båda ganska alkoholpåverkade.



Han hette något konstigt som jag glömde bort. Schism heter han iallafall på UM, och Emery.





MDAH, underbarnet, kakan, och coffeshop.


Har typ 70 bilder till men ääeeh, orkante ladda upp fler bilder!

På återseénde!

/HEDDA!!!!!11ettett

Kommentarer
Postat av: Issi

de va trevlans. men måste nog vara lite mer framåt nästa gång :p

2009-08-17 @ 13:05:01
URL: http://baraisabellerylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0